Mijn eerste keer backpacking - Reisverslag uit Kanchanaburi, Thailand van Tariinthailand - WaarBenJij.nu Mijn eerste keer backpacking - Reisverslag uit Kanchanaburi, Thailand van Tariinthailand - WaarBenJij.nu

Mijn eerste keer backpacking

Door: Tari van Gemert

Blijf op de hoogte en volg

06 November 2016 | Thailand, Kanchanaburi

Mijn eerste keer backpacken #ridingsolo #ikmismijnwolfpack
Voor iedereen die mij niet kent ; ik ben 24 jaar, heb het orientatievermogen van een blinde vink, en ben vreselijk slecht in alleen zijn. Sterker nog, ik bel al iemand op uit verveling als ik 5 minuten moet lopen.

Ongeveer alle redenen om niet in me eentje te backpacken.
Doen dus!!

Dag 1. Ik werd weggebracht door mijn lieve vriendinnen zus en paps. Hele vliegreis geslapen want ik ben echt een koala.
Ipv de trein toch maar de taxi naar khao san road gepakt aangezien ik zeer lang op het vliegveld was. Kom ik daar aan: "you take little walk yes? I stop here" uhm........ ok... isgoed...
Waar de fuck moet ik heen dan? Meteen chaos. Echt huilen met de pet op. Nou uiteindelijk het hotel gevonden. Ik vond khao san road echt overweldigend. Zelf maar op mensen afgestapt, avontuurlijk gedaan en een schorpioen gegeten en vervolgens de hele nacht ziek geweest.

Dag 2. ik ben tot 5 uur smiddags in me nest blijven liggen. ik zei het je; ik was serieus heel ziek. Voelde me ook echt doodongelukkig daar en wist meteen dat bangkok mijn ding niet is. Te druk chaotisch en veel te veel toeristgericht. Was heel erg verdrietig en in de war de tweede
dag. Eten kost trouwens echt niks. 1 a 2 euro. Voor en hele maaltijd. Savonds met de tuktuk naar cloud 47 geweest.. wat een uitzicht! Goeie.

Dag 3. Nog steeds all sad. Ik wil knuffelen met iemand. Maar nee, solo. Door naar kanchanaburi. Ben met een uber naar treinstation gegaan en toen de trein naar river kwai bridge. Ff daar gekeken. Achter op de motor met backpack en al naar mijn guesthouse gebracht. No 25 cafe en hostel. Eeeecht een aanrader. Loveit. Lieve mensen leuk en gezellig.

Dag 4. Erawan watervallen. Gewoon met een lokaal busje gegaan voor 50 bath heen en terug. Echt heel mooi daar. Verliefd op die natuur. Ook gezwommen. Lekka. Savonds naar de night market.

Dag 5. Favorite day so far. Naar elephantsworld. gestart door een Nederlandse vrouw! Het is reddingspark voor oude zieke gehandicapte en mishandelde olifanten. Ze worden gered vanuit allerlei plekken. Heb eten voor ze gemaakt, gevoerd, veel geleerd en best of all.. met ze geknuffeld en gezwommen

  • 06 November 2016 - 19:06

    Benedict:

    En ik zei nog van die geroosterde schorpioenen eten: Grapje! Volgens mij hebben ze die op Khaosan rd alleen voor de show, 10 baht voor 'n foto of zo, haha! Ik lag hier zo'n beetje dubbel met je hilarische verslag haha, maar fijn dat t allemaal weer goed gekomen is! Geniet ervan!

  • 06 November 2016 - 19:49

    Robin:

    Leuk om je verhaaltjes te lezen! Ga zo door dan kan ik lekker volgen wat je allemaal doet en meemaakt! Genieten en doe voorzichtig! Ik hou van jou

  • 06 November 2016 - 20:56

    Steffie:

    Taaaar.. als ik dit lees ga ik stuk! Pas op jezelf en superknap van je dat je dit allemaal doet omdat je alle redenen hebt om het niet te doen! Trots op jou. POWERVROUW! XX

  • 07 November 2016 - 06:47

    Mayke:

    Leuk om te lezen !! Geniet ervan !!
    Liefs van de buurtjes xx

  • 07 November 2016 - 06:47

    Mayke:

    Leuk om te lezen !! Geniet ervan !!
    Liefs van de buurtjes xx

  • 07 November 2016 - 08:32

    Meriam:

    Trots op je taar. Dat je dit allemaal durft.
    Je kunt veel meer dan je dacht dat zie je maar weer. Geniet en be safe.
    Love you.❤

  • 07 November 2016 - 09:59

    Yassi:

    Aaawh ben zo trots op jou eh wifey!!! Geniet ervan! M'n schoonzus en zwager zijn daar ook, eerst ook bankock en nu ook wat noordelijker waar ze die olifantjes hebben gewassen enzo! Miss kom je ze wel tegen...ti's de zus van Febian en lijkt gewoon exact op Febian alleen dan in vrouwelijke vorm hahaha! Lekker genieten popje! Xxx

  • 07 November 2016 - 18:31

    Ignace:

    Lief ding! ik ben kéitrots op je; benieuwd om te lezen hoe de busreis naar Changmai is verlopen. Het is een súperavontuur dat je meemaakt. Geniet, geniet! Kus

  • 08 November 2016 - 19:49

    Marion:

    Topper!!! Love you!!❤️

  • 11 November 2016 - 18:22

    Leonie:

    Geweldig reisverslag van je eerste dagen aleen op reis. Je gaat de uitdaging toch maar mooi aan! Be proud and enjoy xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Kanchanaburi

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

27 November 2016

We zijn er bijna

22 November 2016

Oiooooi

22 November 2016

Oiooooi

16 November 2016

Daar zijn we weerrrrr

11 November 2016

Update vanaf dag 6. Chiang mai

Actief sinds 03 Nov. 2016
Verslag gelezen: 511
Totaal aantal bezoekers 6495

Voorgaande reizen:

03 November 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

03 November 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: