Daar zijn we weerrrrr - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Tariinthailand - WaarBenJij.nu Daar zijn we weerrrrr - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Tariinthailand - WaarBenJij.nu

Daar zijn we weerrrrr

Door: Tari van Gemert

Blijf op de hoogte en volg

16 November 2016 | Thailand, Chiang Mai

Deel 3.
Het worden trouwens 6 delen.  Voor de fans onder ons.

Dag 11 Vandaag ben ik lekker rustig aan wakker geworden. Opgestaan. Grapje. Nog even blijven liggen en toen maar eens naar beneden gegaan.. beetje aan het kletsen geraakt met een nederlands stel, en besloten om samen naar de grand canyon te gaan. Waaaaauw. Maar echt. Ik denk dat ik 34 keer wauw heb gezegd. Heerlijk daar. Dit was het moment waarop ik erachter kwam dat mijn ebola meets sars wond nog steeds op mijn been te vinden is. Het is wel een doorzetter die wond, kan ik waarderen. Erna lekker gedoucht en Ellen kwam thuis van een kook cursus. Uitgenodigd om savonds met het stel weer mee te gaan naar het 3d art museum. Helemaal leuk. Net een klein kind in de snoepwinkel ik. Al moet ik zeggen dat ik het wel overdreven duur vond. #heftig

Dag 12 we zijn verplaatst naar een ander guesthouse. You and me guesthouse. #gaynaam. Maar wat een lieve medewerkers..
Kwamen erachter dat er een dakterras was.
Ik besloot het te verbouwen en er allemaal zooi neer te zetten zodat ik lekker kon liggen. Lekker zonnetje gepakt daar. Serieus de eerste keer dat ik echt van de zon genoten heb.
Mijn been begon er nu toch wel heel ellendig uit te zien. De guesthouse man was zo vriendelijk om voor mij rond te rijden en een engelse dokter te zoeken. Ik heb een taartje aan hem gegeven uit dank. Mijn been is hierna geamputeerd, maar een beetje avonturier kan ook met anderhalf been door het leven. #ripbeen. #beetjestompisnietlelijk
Misschien was dat een ongepast grapje.. maar ik ben soms gewoon ongepast. Antibiotica en zalf en allerlei zooi mee gekregen. Hopelijk gaat dit de goeie kant op.
Savonds gaan stappen. Geen gekke dingen gebeurd!  Niks gestolen gedeald of vermoord.

Dag 13 Ontbijtje gehad met een vriendin van Ellen. Hierna doorgegaan naar umong temple. Anders dan anders.. tunnels onder de tempel door. Prachtige omgeving, en een heel groot meer waar je lekker kon zitten.. grote schildpadden in het water. I love schildpadden. Ik wil ermee kroelen. Naast de turtels zaten er ook andere dingen in het water.. ik weet niet wat het was maar ik vond het serieus heel heftig. Het kwam alleen met zijn snor boven water uit.. mysterieus. Denk een soort pokemon. Tenzij 1 schildpad was vergeten zijn snor te scheren, laten we die optie niet uitsluiten. Terug naar huis klaarmaken voor het loi krathon festival.. heel apart om te zien al die lichtjes in de lucht. De drukte was echt té voor mij. Zacht uitgedrukt om te zeggen dat ik daar niet enthousiast van word. Zelf wel op een verlaten plekje een luchtballon op laten gaan. Weet niet of het wel een luchtballon heet maargoed. Wens gedaan. Was een mooi moment!!

Dag 14 lets go to Pai!!!!! " we moeten echt vroeg gaan.. verstandig doen"
We vertrekken om 2 uur smiddags :). 4 uur scooteren naar Pai was de bedoeling. Compleet mislukt. Sowieso ben ik een half uur gestopt om een puppie te knuffelen. Kan je niet maken om door te rijden. Ineens begon het donker te worden, en voor ik het wist, regen en onweer. Zit je dan, in het pikkedonker, middenin de jungle, met onweer en regen. Mowgli was er niks bij. Komt door me grote mond, dat ik avontuurlijk wilde zijn. Fuck hey ik was wel echt even bang.. denk dat ik me de hele reis niet zo beroerd heb gevoeld. Down momentje.
Om half fucking tien savonds aangekomen in Pai.. in een boomhut!!! Jane in de jungle♡ Yaaaaasssss. Eenmaal op de kamer ben ik in janken uitgebarst. Was gewoon echt even een slechte dag. Overweldigend.. moest er even uit. #emotioneelmens #gedraagje #zitniemandoptewachten

Dag 15 Ik stond op en voelde me gelukkig beter. Mijn been nog steeds niet. T is gewoon echt een boomhut hier met hangmatten en one hell of a view!!! nieuwe mensen ontmoet.. uit Frankrijk Australie Brazilië en Nieuw Zeeland. Hele chille groep. Lekker met ze alle de scooter gepakt en gaan ontbijten. Super leuke plek gevonden!! Echt een hippie spot wel.. die vrouw moest oprecht naar de winkel rennen omdat ze geen klanten had verwacht..... vreemd.... misschien toch een slechte keus. Uiteindelijk toch zeer lekker. Erna naar een waterval geweest waar ik zeker terug naartoe ga. Oordopjes mee, boekje erbij, en ik zou me daar uren vermaken.. als ik zoiets zie mis ik wel mijn dierbaren om mij heen. Het heeft toch iets extra's om die mooie dingen samen met hun te kunnen beleven..
Even wat dingetjes bij de winkel gehaald en vanavond gaan we met ze alle naar een live band en stappen. Iedereen heeft een slechte dag gehad gister dus dit gaat zo'n emo drink avond worden, waarbij er een de hele nacht jankt en  zijn levensverhaal wil delen waar absoluut niemand op zit te wachten, 1 iemand spoorloos is nog voor dat we  moeten vertrekken,  en de rest gewoon geen flauw idee heeft wat voor of achter is. #backwolfpack #kapkunkaa
 

  • 16 November 2016 - 16:37

    Ignace:


    Wow meisje wat maak je toch allemaal mee! Buiten je been en het avontuur in de jungle (maar daar word je wél een echte vran van!) alleen maar leuke dingen gelukkig. Het is een compleet andere wereld waarin je bent verzeild met zoveel mooie, spannende en leuke dingen. En geweldig ook om anderen te ontmoeten uit diverse werelddelen.
    Bij terugkomst moet je maar bij de Efteling solliciteren; daar zoeken ze nog vertellers in het sprookjesbos!
    Ik kan niet wachten tot de volgende episode :)
    Dikke kus

  • 16 November 2016 - 21:16

    Yassi:

    Hahahaha! Kijk haar hangover Bangkok style! Klinkt weer geweldig allemaal! Chill dat je ook zoveel mensen ontmoet elke keer :) goed bezig jij! Succes met je pootje en ben benieuwd naar je volgende verhaal :) laten de shemales je met rust nu? :p xxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Chiang Mai

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

27 November 2016

We zijn er bijna

22 November 2016

Oiooooi

22 November 2016

Oiooooi

16 November 2016

Daar zijn we weerrrrr

11 November 2016

Update vanaf dag 6. Chiang mai

Actief sinds 03 Nov. 2016
Verslag gelezen: 485
Totaal aantal bezoekers 6490

Voorgaande reizen:

03 November 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

03 November 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: