We zijn er bijna - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Tariinthailand - WaarBenJij.nu We zijn er bijna - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Tariinthailand - WaarBenJij.nu

We zijn er bijna

Door: Tari van Gemert

Blijf op de hoogte en volg

27 November 2016 | Thailand, Chiang Mai

21  mogguh. Dag 21 moet je overslaan met lezen. Ik heb hier echt helemaal niks over te vertellen. Ik heb gezwommen en gezond want ik ben voor mijn doen wit. Misschien moet ik wat rare feitjes opschrijven bij dag 21.
-Er is hier om de 100 meter een supermarkt die áltijd open is. Seven eleven. Ik snap niet zo goed waarom het niet twenty four seven heet.
Ik heb er al meerdere malen over nagedacht.
-Je rijd hier links. Wist ik serieus niet.
-Mensen vragen me continu of ik uit liverpool kom.
- thaise baby's zijn allemaal knap. Serieus allemaal. Ik weet niet op welke leeftijd het misgaat.
- ik begin al in het engels te denken.
- Er zit hier bijna geen prik in het drinken. In redbull zelfs geen.
- ze hebben hier alleen witte foundation. Genaamd snowwhite of ice prinses
- je hebt twee verschillende monniken. De jungle monnik en de stads monnik
- ik ben de leukste vrouw van wijchen en omstreken
 
Dag 22 we zijn lekker gaan ontbijten bij de garden farm. Alles was daar dus lekker vers. En er waren allemaal diertjes. Echt een kinderboerderij dus ik was helemaal gelukkig. Vooral veel konijntjes. Vandaag was een beetje dubbel omdat mama jarig was. Toch gek om dan alleen in een ander land te zijn.. besloten om even alleen te gaan rond scooteren en wat mooie foto's te maken. Leuk om aparte wegen in te slaan en de niet toeristische plekken te zien. S'avonds ga ik naar de spirit bar. Echt een plek die verstopt is in een steegje. Hele leuke live muziek. Genieten daar en vroeg m'n bedje in.

23 vandaag ben ik met een paar jongens uit nieuw zeeland en australie gaan chillen. Lekker rond gaan rijden, tussendoor wat eten proeven bij straattentjes, en over proeven gesproken.. we kwamen bij een of andere eco farm. Konden daar ook wat dingen proeven, waaronder mushrooms.( sorry pap) Naaah dat was me wat. Dacht niet dat ik iets geks voelde tot ik buiten kwam. De sterren waren aan het wiebelen en draaien. Alle kleuren waren heel fel. Ik voelde me wel heel lekker. Niet misselijk of wat dan ook. Op een kussen gaan liggen buiten en naar sterren gekeken. Ik heb de hele tijd met een glimlach op mijn gezicht gelegen. Goeie herinnering.

24 ik werd om 3 u smiddags wakker. Blijkbaar slaap ik heel goed na mushrooms. Vandaag met de scooter naar de canyon van Pai. Mooie dingen weer gezien onderweg. Uiteindelijk aangekomen bij de canyon om de zonsondergang te zien. Heel erg mooi. Ik kan echt uren voor me uitstaren op zo'n plek. Zo jammer dat al die kut chinezen mn uitzicht verpesten met hun selfies met peace teken. Wat is dat toch met hun. Ik wil die foto eens in hun gezicht drukken en zeggen wat vind je hier nou zelf van ling? Doe toch eens normaal. Toen het donker was maar eens terug gegaan. Uit gaan eten met bobby en ellen. Bobby is wel een typische hippie. Super artistiek.. schildert hele mooie dingen. Erg abstract. Na het eten liep hij naar de manager om te vertellen dat hij schildert en of hij iets kon betekenen. Hij krijgt een maand een gratis woonruimte hier, als hij muurschilderingen op de witte muur maakt. Waarom heb ik geen talent? Ik wil ook een deal sluiten. Zeg t maar, moppentappen pottebakken I'll do anything. Zou zo graag terug komen op deze plek. Dit is de eerste plek in thailand waar ik me echt thuis voel en ik het ook voor t eerst besef dat ik het erg vind dat dit avontuur bijna over is..Savonds ga ik naar de dont cry bar. Ik ben de hele avond bezig geweest met iemand anders z'n telefoon zoeken. Wat ben ik toch een goed mens. #schouderklopjevoormezelf.
Savonds kom ik erachter dat die nieuw Zeelanders nog een bed vrijhebben. Ik heb het bed gestolen aangezien ik in een ellendig koud hutje slaap en dit gewoon van steen is. Heeeerlijk. Helemaal gelukkig alles.
25 na 4 uur slaap moet ik op. Ellen vertrekt. Mn maat gaat naar huis. Gewoon hier in het hostel ontbeten. Laatste spulletjes gepakt. Ellen kwam erachter dat ze een polaroid camera bij heeft waarmee ze geen fuck heeft gedaan. Zo zonde. I love polaroid camera's. Ik wil er ook een hebben. Paar fotootjes gemaakt en toen is ze vertrokken. I will miss u. Erna ga ik met Charlie rondrijden en wat eten. Wasje doen. Savonds beerpong. Team mannen tegen vrouwen. En wat blijkt? Ik ben fucking goed in beerpong. Denk dat ik nog even terug moet komen op het geen talent hebben want dit is het talent. Dit is de eerste dag dat ik een beeeetje dronken ben. Ik besluit om pizza te gaan halen. Ik ga altijd ineens weg in me eentje als ik gedronken heb. Ik weet niet zo goed waarom. Ineens kwam ik charlie tegen dus die ging mee. Een hond sprong erbij zo lief. Dus die is meegegaan met ons. We hebben hem mufasa genoemd. Toen we aankwamen hebben de hotel honden hem weggepest. Nu ben ik heartbroken. Toen ik terugkwam gingen we lekker vreten en zag ik dat iemand zo'n virtuele reality bril heeft. Ik weet niet of het zo heet. Zo'n 3d bril. Naaah ik was echt helemaal gelukkig. Te leuk zo n ding. Ik was echt een klein kind ik wilde m niet meer afgeven. Erna ga ik slapen. Weer in dat andere bed want denk toch niet dat ik een goede nachtrust aan me voorbij laat gaan. Deze koala loves slapen.
Snachts word ik wakker gemaakt door een jongen. Een dove jongen die me iets wil vertellen. Zien jullie mijn hoofd al voor je? Ik ben verdomme net wakker en dan kan ik uit gaan vogelen wat hij bedoeld met zijn gebarentaal. Ik snapte er echt geen kut van. Na 5 minuten gaf ik hem een schouderklopje en ben ik omgedraaid want dit gaat niet werken. Ik hoop dat het niks ernstigs was. Als het dat wel was had die beter z'n best moeten doen. Meer drama in het uitbeelden. Op naar het laatste verhaal.... wie weet wel een vlog.

  • 27 November 2016 - 09:13

    Marion:

    Taar.. ik lees met plezier en een grote glimlach je verhalen...je schrijft zoals je praat.... ook een talent! Kus....

  • 27 November 2016 - 09:31

    Meriam:

    Ze zoeken nog een reisverslaggeefster.
    Het is alleen in China

  • 27 November 2016 - 10:04

    Ignace:

    Meisje, wat een feest om dit te lezen; lekker beeldend! Je zou Woodstock ook één groot feest hebben gevonden. En je diervriendelijkheid is tekenend. Dit zijn herinneringen die je lang bij zullen blijven.
    Beer pong; gaan we hier ook doen, leuk. Ik ben al begonnen met veel flesjes leeg te drinken; bedenk opeens dat die balletjes niet in de fles kunnen..
    Óp naar de laatste fase. Geniet nog maar even. Kus

  • 27 November 2016 - 11:59

    Yassi:

    Nouuuuu....klinkt al het leven van Joost...ouwehoeren met alles en iedereen, paddestoeletje naar binnen, kampioen bierpong, dronken door de stad lopen, rare gesprekken hebben met dove mensen....hilarisch weer dit...ben echt benieuwd als je hier real life op de bank alles zit te vertellen! Geniet van je laatste dagen schatje en tot snel! Xxxx

  • 27 November 2016 - 16:28

    Lieke:

    Super leuk om alles te lezen! Fijn dat je heerlijk aan het genieten bent xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Chiang Mai

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

27 November 2016

We zijn er bijna

22 November 2016

Oiooooi

22 November 2016

Oiooooi

16 November 2016

Daar zijn we weerrrrr

11 November 2016

Update vanaf dag 6. Chiang mai

Actief sinds 03 Nov. 2016
Verslag gelezen: 1364
Totaal aantal bezoekers 6489

Voorgaande reizen:

03 November 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

03 November 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: