Oiooooi - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Tariinthailand - WaarBenJij.nu Oiooooi - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Tariinthailand - WaarBenJij.nu

Oiooooi

Door: Tari van Gemert

Blijf op de hoogte en volg

22 November 2016 | Thailand, Chiang Mai

Aartstaartjes op avontuur is terug met deel 4. Zeer chagrijnig wel want ik had een heel verhaal getypt dat op mysterieuze wijze is verdwenen. Kutleven.

Dag 16.  Het was inderdaad een heftige avond gisteren. We gingen met 10 man zo naar de sunrise bar. Er waren welgeteld 3 mensen en 2 krekels. Erg jammer. But still.... SHOTS!!
Lekker gedanst stom gelult, mezelf voorschut gezet, mensen weggejaagd je kent t. Gek genoeg was ik om 1 uur echt kapot en ging ik met frankrijk naar huis. De rest weet absoluut niet na te vertellen hoe ze thuis zijn gekomen. De volgende dag hebben we met alle lekker niksss gedaan. Op aanraden van nieuw Zeeland naar een restaurant genaamd Nas gegaan. Ik heb om precies te zijn 2 uur en een kwartier op mijn eten gewacht. Ik zal het nog even herhalen. 2 uur en een kwartier. Ik wil het hier nooit meer over hebben. Savonds hebben we een slaapfeestje op het dakterras gehouden met z'n alle. Onder de sterren een natuurdocumentaire gekeken. #gay #romantisch #girlsnight.

Dag 17. Yaaaaasssss. Vandaag gaan we naar de Lod Cave. Ik keek hier oprecht naar uit dus zeer blij dat iedereen mijn plan oke vond. We gingen met ze alle op de scooter. Het bleek toch vrij ver weg te zijn maar hey dat mag de pret niet deren. Echt een adembenemend uitzicht onderweg. Gestopt bij een viewpoint en fotootjes gemaakt. Zo leuk om mensen vanuit de andere kant van de wereld te ontmoeten, niemand kent elkaar en toch klikt het zo leuk. Precies dezelfde humor. Helemaal kapot gelachen. Misschien zelfs een beetje in me broek geplast. #natonderbroekje. Just kidding.. it wás really funny tho. Echt hele leuke en mooie herinneringen aan hun overgehouden. Uiteindelijk bij de grotten aangekomen. Heel indrukwekkend.. stalagmieten stalactieten vleermuizen eeuwenoude grafkisten. Noem het maar op.. ook helemaal niet toeristisch. Het was pikkedonker. Alleen de gids had een lantaarn. Ik ben om precies te zijn 4 keer op me muil gegaan. Ook heel jammer dat een stelletje besloot hun jankende mormel mee te nemen. Het was gewoon echt geen leuk kind. En nu niet doen alsof elk kind leuk is want we weten allemaal dat het niet zo is. Beetje lopen schreeuwen door die grot. Gedraag je. Ik voelde me wel heel lord of the rings in die grot.. #smiegelscrib #myprecious #feelslikehome. Savonds lekker street food op en weer op het terras geslapen met shrek3 op de achtergrond. Ik ben naar de slaapkamer gegaan toen ik merkte dat er een heftige Japanner op het terras zat.. Meteen wegwezen dan.

Dag 18. Vandaag lekker ontbeten bij boomelicious. Lekker en gezond eten en snel klaar. Afscheid genomen van Frankrijk en Nieuw Zeeland. I will miss u. Rip wolfpack.
Ik ben hierna in me uppie naar een zwembad gegaan. Fluid pool.. echt heel relaxt. Goeie muziek, een bar en leuke fijne mensen. Hierna souvenirs gekocht, klaarmaken voor de avond, afscheidsfeestje van brazille. Ik heb gedoucht met een hagedisje. Als ik 'm nog een keer zie vraag ik of die vrienden wil worden op Facebook. Savonds naar de why not bar. Heerlijke live muziek.. toen door naar de dont cry bar. Glow in the dark party. Lekker muziek.. dansje gewaagd beetje geschilderd enzo. Goeiedingen.

Dag 19. Vandaag in een nieuwe plek, de bamboo country hut. Een keertje lux voor de verandering.. heerlijk. Weetje wat ik gedaan heb? Geen kut. Genoten van me rust en me hutje. Pizza gegeten tussendoor voor de verandering. En erna lekker slapen. Saai verhaal. Ik had dag 19 over moeten slaan.

Dag 20. Ellen wilde naar het circus hostel. Ik ben overal voor in dus uiteraard ga ik mee. Naaaah dit is echt net een film. Alleen maar rasta's dreadlocks pofbroeken hippies wazige mensen die te pas en onpas een beetje lopen te kussen met alles wat leeft. Frappant. En het rare is dat mensen hier ook daadwerkelijk circustrucjes beoefenen. Ik dacht dat dit alleen de naam van het hostel was. Ik niet. Ik zit aan het zwembad en speel met hondjes. Ik slaap met 4 mensen in hut. Echt van die sufkutten. Ook nog Duits. Die hebben niet vooraan gestaan bij het uitdelen van de leuke eigenschappen. Savonds ga ik mijn tattoo zetten. Na veel research kom ik uit bij cross tattoo. Heel blij met mijn  keuze. Ik ben getattooeerd door Jay. ( een meisje..) wie had dat verwacht, ik getattooeerd door een chineze vrouw.. of nja thais. Thais Chinees, allemaal een pot nat. Een Aziatische pot nat. Hierna terug. Feestje aan de gang hier. Ff socializen en erna lekker me nest in. Posje koud hey. Godverdomme man. Ik moet plassen. Denk het toch even niet dat ik in het donker met deze frappante mensen een eind ga lopen voor een wc. Stiekem achter mijn huis gaan zitten. #wildplassenforever. Op naar morgen.

Hoihooooi

  • 22 November 2016 - 10:43

    Yassi:

    Hahahaha omg hilarisch weer dit...vind het wel uitermate teleurstellend dat we geen updat krijgen van je herpes op je been...beetje jammer dit! Verder Nice verhaal weer! Je zuster komt zo en aangezien zij geen fb heeft leest ze het altijd bij mij en die lacht zich ook helemaal kapot om je verhalen hahaha! Wel vet n tattoo daar...ben benieuwd! Hopelijk heeft lin een foto dan kan ik m even checken :) wel uut de zo blijven ermee eh?! Of heb je een poes op je poes laten zetten?! Nou...laatste weekje alweer ofniet? Enjoyyyyyy! Xxxx

  • 22 November 2016 - 12:27

    Meriam :

    Leuk verslag weer. Fijn dat het zo goed gaat. Het ziet er allemaal mooi uit.
    Groetjes,ook van fb loze nikkel. ❤

  • 22 November 2016 - 17:54

    Ignace:


    Lieve schat, levendige vertellingen weer van je. Ik zie het al weer helemaal voor me. Ik geniet ook van je foto´s die langskomen. En lachen hoor met al die figuren die je tegenkomt.
    En ik merk even op dat ik een gekloonde grap lees; je snapt hem wel.
    Tot je volgende spannende verhaal; ik kan in ieder geval weer met een gerust hart gaan slapen.
    Misschien moeten ze de naam van het land trouwens maar veranderen in Tariland :) Kus!

  • 25 November 2016 - 02:18

    Just Another Asian Guy:

    Kumusta ka?

    Tari Croft in de Jungle! ;)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Chiang Mai

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

27 November 2016

We zijn er bijna

22 November 2016

Oiooooi

22 November 2016

Oiooooi

16 November 2016

Daar zijn we weerrrrr

11 November 2016

Update vanaf dag 6. Chiang mai

Actief sinds 03 Nov. 2016
Verslag gelezen: 316
Totaal aantal bezoekers 6497

Voorgaande reizen:

03 November 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

03 November 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: