Update vanaf dag 6. Chiang mai - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Tariinthailand - WaarBenJij.nu Update vanaf dag 6. Chiang mai - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Tariinthailand - WaarBenJij.nu

Update vanaf dag 6. Chiang mai

Door: Tari van Gemert

Blijf op de hoogte en volg

11 November 2016 | Thailand, Chiang Mai

Dag 6. Laatste dagje kanchanaburi. Ben met mijn Belgische roomie Ellen( hilarisch is ze) een scooter gaan huren. Zijn lekker rond gaan touren, op zoek naar een boom waar we nooit zijn aangekomen. Oefenen met links rijden, zeer vreemd. Erna de trein gepakt met Maya (australie) en Ellen richting bangkok. Ik ben uiteraard geen leuk reisgezelschap want ik slaap gewoon. Erna in bangkok naar een vegetarisch eettentje geweest. Net buiten khao san road. Ook al was het maar twee minuten verderop, in dit tentje was het doodstil. Helemaal zen daar. ( tot ik kwam)
Erna met de "vip bus" naar chiang mai gegaan. "Vip" me reet ja. Wat een grap. Ik zat op de enige stoel die niet naar achter kon. Het kortpittige kroketje die voor mij zat trok zich daar niets van aan, die dacht ik ga lekker met me stoel op haar schoot liggen, kan mij het schelen. Daarboven op werd ik ineens wakker omdat ik zeiknat werd. Zeiknat, in een bus. Je vraagt je af hoe. Ik ook nog steeds.

Dag 7 aangekomen in Chiang Mai.Voelde me meteen fijn toen ik in hier aan kwam. Meteen een rustige en chille sfeer. Vrij weinig gedaan, beetje bijkomen. Info lezen.
De eerste paar dagen in bangkok heb ik met een jongen opgetrokken, Alex.
Ellen en Ik lopen t nieuwe guesthouse binnen, 14 uur verder van bangkok en wie zit daar op een stoeltje, Alex. Hoe toevallig!! Toevallig, of Alex blijkt toch een hele enge gast te zijn....... ( sorry mocht je dit lezen Alex, maar je moet toegeven dat ik een punt heb)
Erna lekker gaan chillen bij het zwemmen, en de kamer. Hier zie ik dat in een rare ontsteking heb op mijn been. Ik denk persoonlijk dat dit het einde is en ik ga sterven hier. Nu kan Melissa haar favoriete zin gebruiken op mijn begrafenis. " ik zei het toch??
Pak je moment lis.

Dag 8. Ik word wakker. Ik leef dus nog. Niks aan de hand. Ik ga toch maar weer slapen. Gewoon omdat het kan. Ik word in de middag een keer wakker, ga een wasje doen. Beetje rondwandelen en heb een rustig dagje. Savonds ga ik met een groepje stappen voor de eerste keer. Zoe in yellow is waar we begonnen. Waar we geëindigd zijn weet ik niet. Grapje. Ellen ging vroeger naar huis en ik heb het samen met een engelse meid wat later gemaakt; we wilden naar de after party. Doodleuk en dronken zei ze ineens : "I'll be back in a minute babe, this lad says he can get me some marihuana" ik heb haar oprecht aan haar haren meegesleept na deze zin.
Normaal ben ik de onzelfstandige van de twee. Mijn vader zou trots op me zijn.

Dag 9 Vandaag is het scooterdag. Aangezien ik geen rijbewijs heb ga ik achterop bij Ellen. Niet dat het hier uitmaakt of je die wel of niet hebt, maargoed. We zijn naar de Doi Suthep Tempel geweest en het national park. Waaauw. Ik had nog nooit een tempel gezien dus ik heb het wel meteen goed gedaan.
Ongeveer 2 uur heen en 2 uur terug met de scooter maar het was het waard. Heel veel mooie stukken gezien onderweg en prachtige foto's kunnen maken. Loved this day. Savonds neem ik een massage. Ik word gemasseerd door een klein meisje, die opeens wegloopt. Toen ze terugkwam dacht ik hey, dit voelt ineens veel zwaarder... ik draai me om en ja hoor. Daar zit die dan. Ladyboy himherself.
Aangezien die mensen hun hele lichaam gebruiken heb ik ballen en borsten tegelijkertijd op plekken gevoeld waar ik het nooit verwacht had. Heftig. Hierna ga ik naar een muay thai wedstrijd. Not. Ik val in slaap.

Dag 10 jeeeeeeej het is zipline jungle dag voor Tari. Ah nee ik haat het als mensen in de derde persoon praten. Misselijk. De bus is een uur te laat. Is karma omdat ik ook altijd te laat ben. Ik zou gaan raften van te voren maar het weer was te slecht. Ik stap de bus in en ja hoor.. alleen maar Chinezen. Maar ook echt van die heftige Chinezen. Ik voelde me ongemakkelijk. Mijn chinezenfobie had het te verduren. Eenmaal aangekomen gaan we ziplinen. Eerste wat die zegt, geen telefoon meenemen. Denk het toch even wel, hoe vaak zipline ik middenin de jungle en het regenwoud. Stiekem foto's gemaakt. Was een geweldig gevoel om daar in de lucht te zweven. Heeeerlijk. Omdat mijn tour moest worden aangepast kon ik naar Het olifanten kamp. Dat wilde ik niet. Ik ben bewust naar het rescue park gegaan omdat ik tegen olifanten kampen ben waar je op ze mag rijden. Zo zielig. Ik ga wandelen met een local. Mooie natuur. Komen ook langs de long neck - karen woonplaats. Alsof zo iemand Karin heet. Ik wilde eigenlijk niet  gaan kijken, omdat ik er zielige verhalen over hoorde.. maar wilde wel eens met zo iemand praten.
De vrouwen daar zorgen voor de kids, maken eten en spulletjes. Ik heb er 2 zien lachen, de rest keek allemaal zo verdrietig dat ik er naar van ben. Ben in het dorpje ernaast thaise boekjes en denk spelletjes gaan kopen en heb die aan ze gegeven. Weet niet of ze het wat vonden maar denk dat ze maar gewoon blij moeten zijn. Vanavond alsnog naar een bokswedstrijd en erna een feestje.. keep u posted.

Bedankt voor alle lieve en leuke reactie's. Doet me heel erg goed

  • 11 November 2016 - 11:10

    Stefanie :

    Hahahahahhahahah aaaah popje TE leuk dit .....
    Lis pak je moment .... hahahahaha ... papa zou trots op me zijn .. nou fredje ook
    Ik wacht met een kopje thee en koekje af op je volgende verhaal
    Maximaal genieten dit
    Ben trots op jou ..
    Dikke lobi
    En Let op je tas
    Xxxxxxxx xx

  • 11 November 2016 - 12:46

    Ignace:

    Wat een mooie avonturen meisje; mooie dingen, aandoenlijke dingen, verstandige dingen zelfs haha. Fijn om te lezen dat het je goed gaat. Zet'm op, benieuwd naar je volgende spannende verslag. En mensen, daar waar 'me' staat moet je mijn lezen...

  • 11 November 2016 - 16:24

    Yassi:

    Klinkt weer geweldig allemaal taar! Geniet ervannnn en zusterlief doet het prima! Je kan trots op dr zijn :) xxx

  • 11 November 2016 - 18:21

    Leonie:

    1 in woord GEWELDIG hahaha wat een avonturen, once in a life time, doe je goed!
    Geniet ervan enne thnx voor het mee beleven van je trip.

    Grtzxxx


  • 12 November 2016 - 01:18

    Lejla:

    Aah wat leuk taar!!! Heb het echt met plezier weer gelezen en me suf gelachen.. fijn om te zien dat het zo goed gaat en je het naar je zin hebt.
    Dikke dikke kus van jady en logan en van mij.. en ben benieuwd naar het volgende verhaal

  • 12 November 2016 - 08:23

    Rowan:

    Hahahah fijn om te lezen dat je ook daar lekker je zelf bent en blijft.
    Lekker genieten taar en vooral blijven schrijven!! Super leuke en mooie verhalen.
    Kijk uit en een dikke kussss

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Chiang Mai

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

27 November 2016

We zijn er bijna

22 November 2016

Oiooooi

22 November 2016

Oiooooi

16 November 2016

Daar zijn we weerrrrr

11 November 2016

Update vanaf dag 6. Chiang mai

Actief sinds 03 Nov. 2016
Verslag gelezen: 449
Totaal aantal bezoekers 6501

Voorgaande reizen:

03 November 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

03 November 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: